مرکز مشاوره و سبک زندگی
1402/9/6 دوشنبه
مراسم جشن استقبال از نو دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه برگزار شد.
مراسم استقبال از نو دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه چهارشنبه اول آذر ماه با حضور بیش از سیصد نفر از دانشجویان جدید الورود و فعال فرهنگی و نیز با حضور مسئولین استانی دانشگاه در سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی، دکتر صالح نوری معاون اجرایی استان، با بیان خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، ضمن برشمردن مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور به موفقیت های چشمگیر  دانشجویان در مراحل تحصیلات تکمیلی در مقایسه با سایر دانشگاه اشاره کرد و سطح اطلاعات علمی دانشجویان دانشگاه پیام نور را ستود وی در ادامه به  فرصت غیر بازگشت جوانی اشاره کرد و اظهار داشت دانشجویان با غنیمت شمردن ایام بی بدیل جوانی، مسیر تکاملی علمی خویش را به خوبی ترسیم نمایند.
وی همچنین با دعوت از دانشجویان جهت مشارکت در برنامه های علمی و فرهنگی دانشگاه از آنان خواست علاوه بر اهتمام جدی در کسب دانش در  ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی پر تلاش ظاهرشوند.
دکتر نوری در ادامه به موضوع روز و جنایات رژیم جعلی اسرائیل بر علیه زنان و کودکان مظلوم غزه اشاره کرد و لزوم موضع گیری مناسب  دانشگاهیان را در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
دکتر علیزاده معاون آموزشی استان نیز ضمن خوش آمدگویی به نو دانشجویان به تبیین مقررات آموزشی  پرداخت.
پخش کلیپ،کنسرت، استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه دانشجویی  پایان بخش مراسم بود.









 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر