اخبار
1402/12/28 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی: افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان نسبت به سال گذشته
رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی از افزایش ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان دوره تکمیل ظرفیت این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور استان آذربایجان غربی، دکتر سیدجواد طالب‌زاده با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۰ هزار دانشجو در ۱۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل میکنند گفت: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از این تعداد مربوط به استان آذربایجان غربی است.
وی افزود: آمار افزایش ۱۸ درصدی  قبولی در دانشگاه پیام نور  بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور که نوع آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری)، شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، و اخذ امتحان با انتخاب دانشجو در هر شهر مورد درخواست را از دیگر محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.
طالب‌زاده همچنین اظهار داشت:ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ  ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.
وی تأکید کرد : تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و  تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر