اخبار
1402/12/8 سه‌شنبه
اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جمع اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با اشاره به نقش تاثیر استاد و دانشگاه در انتخابات، به ضرورت انتخاب اصلح و دین باور در روز رای گیری تاکید کرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان، روز دوشنبه 7 اسفند 1402، اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کردند. در این دیدار دکتر سید جواد طالب زاده، رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین حاج‌آقا دکتر قریشی، گزارش مبسوطی از سیاست ها و راهبردهای کلان این دانشگاه پرداخت و از عنایت و توجهات امام جمعه ارومیه نسبت به این دانشگاه تقدیر و تشکرنمود.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دکتر بیگی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک این اعیاد مبارکف به حمایت ریاست دانشگاه پیام نور استان از دفتر نهاد و مجموعه های فرهنگی به گوشه ای از اهم فعالیت های فرهنگی اشاره نمود. و پس از آن برخی از اساتید به فعالیت های علمی، دیدگاهها و نظرات خود در فضای علمی دانشگاه پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین حاج‌آقا دکتر قریشی با اشاره به فرمایشات بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) گفت: ایشان در طول حیات خود در زمان های متعدد، بارها بر لزوم حفظ این انقلاب و نظام تأکید کرده اند؛ گاه از حفظ نظام تعبیر به اوجب واجبات نموده و گاه نیز با این بیان که حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ولو امام عصر باشد اهمیتش بیشتر است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین ضمن تاکید حمایت خود از دانشگاه پیام نور با استانداردهای علمی و آموزشی روز، و کارنامه درخشان این دانشگاه در امور فرهنگی، علمی و مذهبی، امر برحضور حداکثری در انتخابات توصیه نمود.
او وظایف اساتید را در روشنگری و تبین رساله انتخابات و بیان آثار آن مهم دانسته و هکذا بحث هم اندیشی اساتید را با برکت توصیف نمود.

 



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر