اخبار
1402/11/17 سه‌شنبه
دکتر میثم لطیفی در جمع اساتید دانشگاه های ارومیه افزود: در آذربایجان‌غربی دانشگاه ‌ها نمود بهره‌وری هستند و با تعیین رشته های بومی استان در راستای توجه به نیازهای استان و ارتقای بهره وری تلاش می کنند.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: عدالت و بهره وری از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی است که باید در اولویت همه اقدامات در بخش های مختلف باشد.

.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی به ویژه شهیدان باکری ادامه داد: این شهیدان عاملان امنیت و نشان دهنده توان بالای کشور بودند و دانشگاهیان نیز نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و همچنین حفظ آرمان این شهدا دارند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین نقش دانشگاه، دانشجو پروری است، اضافه کرد: ایجاد فضای صمیمی در دانشگاه و توجه به احساسات دانشجویان نیز باید مدنظر باشد.

معاون رییس جمهور اظهار کرد: نباید رابطه بین دانشجویان و اساتید تنها درسی و علمی باشد، بلکه در کنار این موضوع به روحیات و نظرات اجتماعی آنها نیز باید توجه ویژه‌ای شود.

دکتر لطیفی با اشاره به لزوم توجه به مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان ادامه داد: ۴۱ درصد افراد در ایران در حوزه کاری و مهارتی فعال هستند در حالی که این میزان در کشورهای دیگر ۶۰ درصد است.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر