213213213
213213213
. اثر بخشی و اخلاق مداری از سیاست های فرهنگی دانشگاه پیام نور است .

به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور آقای ابوالفضل فراهانی در پنجمین نشست هم اندیشی با مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان هادر ارومیه با تشکر از اجرای هیجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور سراسرکشور در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از آنجا که دانشگاه پیام نور به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران در سراسر کشور با بیش از یک میلیون نفر دانشجو توسعه چشمگیری داشته است وجود این تعداد از دانشجویان فرصت بسیار ارزشمندی است که می توان از آنها در محیط دانشگاه بهره جسته و به نوعی غالب خانواده های ایرانی با دانشگاه پیام نور دارای ارتباط موثر و پویا هستند.

وی تصریح کرد: امروزه ماموریت دانشگاه پیام نور تربیت نیروهای متخصص، ارتقای سطح فرهنگی و گسترش مرزهای دانش است.

وی اذعان داشت: دانشگاه پیام نور با توسعه عرصه های علمی، ارتقا سطح فرهنگی جامعه به همراه محوریت اخلاق مداری و بومی گزینی تلاش می نماید تا دانشجویان در این دانشگاه توام با خانواده با فرهنگ غنی بومی و محلی استان ها در راستای علم آموزی و کسب معرفت موفق ظاهر شود که این یکی از برکات دانشگاه پیام نور است.

دکتر فراهانی افزود: برنامه های فرهنگی این دانشگاه می بایستی متفاوت از برنامه های سال گذشته با چشم انداز روشن و مشخص بر اساس سند چشم انداز 1404و به صورت محوری و قابل قبول باشد چراکه داشتن برنامه و هدف معین زمینه را برای رسیدن به قله پیشرفت و تعالی هموار می سازد.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به رقم فعالیت های فرهنگی این دانشگاه را  رضایت بخش عنوان کرد و افزود: مدیران و مسئولان باید در جریان  اثر بخشی به فعالیت های فرهنگی  کوشا و فعال تر ظاهر شوند.

*خاستگاه اصلی فرهنگ و اقتصاد در دانشگاه ها است

دکتر فراهانی  با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، بیان داشت: خواستگاه دستیابی به این مهم دانشگاه است که اساتید، دانشجویان و کارکنان در راستا لبیک گویی به رهنمودهای رهبری باید در اجرای برنامه های فرهنگی همت مضاعف داشته باشند.

رییس دانشگاه پیام نور در پایان تصریح کرد: تقویت و توسعه جایگاه مسئولان و مدیران با اصلاح چارت تشکیلات فرهنگی، افزایش بودجه فرهنگی، حمایت از برنامه های قابل قبول و اجرا از اولویت های دانشگاه پیام نور است.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر