هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام‌ نور کشور در بخش دانشجویی؛ رقابت‌های نوبت عصر مسابقات قرآن پیام نور در ارومیه آغاز شد

لحظاتی پیش رقابت‌های بخش دانشجویی رشته‌های قرآنی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور به میزبانی ارومیه در نوبت عصر آغاز شد.

به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت لحظاتی پیش رقابت‌های بخش دانشجویی رشته‌های قرآنی هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور در نوبت عصر آغاز شد.

هم اینک بخش شفاهی این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق، دعاخوانی و مداحی در 6 سالن دانشگاه پیام نور ارومیه با حضور 20 داور بین‌المللی و کشوری در حال پیگیری است.

گفتنی است رقابت‌های متسابقین شرکت‌کننده در هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور در ارومیه که از دیروز 22 اردیبهشت‌ماه آغاز شده است طی امروز و فردا نیز ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات بیش از 550 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های 31 استان از سراسر کشور در رشته‌های مختلف قرآنی باهم رقابت می‌کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر