بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه به مناسبت روز جهانی قدس روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم. روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرت ها.امام خمینی(ره)
دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از تمامی مردم ایران جهت حضور پرشور در راهپیمانی این روز دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه، متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

روز قدس روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم. روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرت ها.امام خمینی(ره) 
روز جهانی قدس، روز نمایش قدرت آزادگان جهان بر علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی ها و تجاوزگری های وحشیانه صهیونیزم و رژیم اشغالگر قدس است.
امسال روز جهانی قدس و برگزاری باشکوه آن اهمیتی مضاعف دارد؛ چرا که جلادان سفاک صهیونیستی با کشتار مردم روزه دار نوار غزّه و قتل عام کودکان و زنان فلسطینی، حمامی از خون به راه انداخته اند و عجیب تر اینکه، مدعیان دروغین حقوق بشر و منادیان آن، چشم بر این جنایات غیر انسانی بسته و در مقابل آن سکوتی شرم آور نموده اند.
دیریست که استکبار بر طبل ایران هراسی و اسلام هراسی می کوبد و اکنون که با تدابیر حکمت آمیز و تعاملات سازنده جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، نقشه جهانخواران نقش بر آب شده است، دست صهیونیزم از آستین توحش نهروان مآبان داعش و بوکو حرام در آمده است تا در هیاهوی غائله های داخلی مسلمانان، مسئله فلسطین فراموش شود و آنها با خیال راحت به قصابیشان در غزه مشغول باشند.
قلدرمآبان دنیا و صهیونیزم بداند که آزادگان جهان با وعدۀ آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا و اعتقاد به «ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین»، قدرتمندانه تر از هر سال، در مقابل زورگویان و مستکبران جهان ایستاده و پیروان دین رحمت و مهربانی با همبستگی و بیداری ، طومار طاغوتیان زمان را درهم پیچیده و بر تمامی مشکلات جهان اسلام فایق خواهند آمد و بر اشغال قدس، قبله اول مسلمانان پایان خواهند داد.
ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه، ضمن اعلام همبستگی با مردم مسلمان فلسطین و انزجار از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، از تمام مردم آگاه و آزاده ایران می خواهیم تا با حضور میلیونی و غرورآفرین خود در صفوف فشرده راهپیمایی روز قدس، تسکین بخش آلام فلسطینی ها و قوت قلب مبارزان دلاور آن دیار باشند و بار دیگر با آرمان های رهبر عظیم الشان انقلاب و خلف برحق وی تجدید عهد و پیمان نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر