اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شهرستان چالدران به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد سیه چشمه ، دانشجویان دانشگاه پیام نور به اتفاق جمعی از مسئولان و بسیجیان به مناطق عملیاتی شهرستان چالدران اعزام شدند. ،فرمانده سپاه چالدران در بر گزاری این مراسم ، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروزه بر تمامی ملت ایران اسلامی وظیفه است راه شهدا را ادامه دهند. سرهنگ پاسدار محمدحسین باقرلو  امنیت موجود در کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت : امروزه ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدا توانسته به یک کشور قدرتمند در جهان تبدیل شود و الگوی مقاومت برای جهانیان باشد.                                                                                                                                               
معاون هماهنگ کنند سپاه شهرستان چالدران احمد صادقی نیز  اضافه کرد: با عنایات خداوند متعال و با حمایتهای به عمل آمده از سوی سپاه شهدای استان اردوی راهیان شمال غرب سپاه چالدران به دلیل داشتن ظرفیتهای بالای این شهرستان در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای موجود در این شهرستان برگزار شد.                                                                                         
وی افزود :در این کاروان که متشکل از خواهران و برادران بود از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای قره دره ، محلملو ، چخور کند ، کرد کندی ، یاد مان شهدای گمنام ، یادمان 27 هزار شهید جنگ چالدران بازدید نمودند.                                                                                                                                                                                          
صادقی خاطر نشان کرد: همچنین در جریان اعزام این کاروان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیز بر گزار شد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر