. با تجلیل از نفرات برتر؛ هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور در ارومیه به کار خود پایان داد هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاهیان پیام نور امروز، 25 اردیبهشت با معرفی نفرات برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

به گزارش کمیته روابط عمومی هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور : هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت پس از سه روز رقابت قرآنی دانشگاهیان پیام نور لحظاتی پیش با معرفی و تجلیل از نفرات برتردر رشته های مختلف در ارومیه به کار خود پایان داد.

علی ظهری، رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با تاکید بر اینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی فصل الخطاب فعالیت‌های فرهنگی در جامعه دینی است، افزود: سرمنشأ هر آنچه که در فعالیت‌های فرهنگی جای دارد را می‌توان در مفاهیم و آموزه‌های آیات نورانی کلام وحی یافت.

مروجان قرآنی در ایجاد آرامش معنوی جامعه سهیم هستند

وی با اشاره به پیشگامی دانشگاه پیام نور در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق فرهنگ قرآنی و همچنین تحقق تربیت 10 میلیون حافظ اظهار امیدواری کرد مسابقات قرآنی دانشگاه‌های پیام نور بتواند گامی موثر در تحقق منویات رهبری باشد.

این مقام مسئول با استناد به آیات قرآنی، خاطرنشان کرد: جامعه قرآنی دور از اضطراب و تنش‌های روحی است که امروز دامن‌گیر بسیاری از جوامع بشری شده است و قاریان و حافظان و فعالان قرآنی بدون شک مروجان کلام وحی هستند و در این آرامش معنوی که در جامعه تسری می‌یابد، سهیم هستند.

ظهری در ادامه با اشاره به روند برگزاری مسابقات اضافه کرد: هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در رده‌های اساتید، دانشجویان و کارمندان برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 38 هزار نفر در مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها افزود: آمار شرکت‌کنندگان در این دوره نسبت به سال گذشته رشد 46 درصدی داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از 13 هزار و 833 نفر از راه‌یافتگان به مرحله استانی این دوره از رقابت‌های قرآنی دانشگاه‌های پیام نور در نهایت 620 نفر به مرحله کشوری راه یافتند که در این سه روز 550 نفر برای کسب رتبه‌های برتر باهم رقابت داشتند

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر